Automate your Marketing
with Womplify




 
Ayien's FotoPage

By: Ayien Mr Zack

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 31-Oct-2008 00:57 Email | Share | | Bookmark

Quote:
Hai kawan-kawan.... ( baca ikut intonasi raja lawak 1)
Lama dh tk update... just nk share....
Ayien dh move blog baru...senang skit nk upload + cepat n mudah
lepas ni just view my blog jek ekkkkk
jumpa di sana....sana.....sana...

http://ayienjin78.blogspot.com/


Tuesday, 28-Oct-2008 03:58 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 6 photos...


Tuesday, 28-Oct-2008 02:21 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 17 photos...
NEW PICS OF MY BABY TWIN











Quote:
Ni la gambar2 terbaru baby kembar aku.... masing2 dh sihat2 dh
Jass jek yg bermasalah bila minum susu...selalu sgt muntah lepas minum susu
sian kat dia......ptg ni nk g peditrician...takut apa2 masalah lain lak
jaff seperti biasa minum susu mcm minum apa....byk giler...setin kecik tu 3 hari jek thn
dh la minum susu mahal ....nk wat camne kan....

tgkla umah aku yg dh jadik tunggang langgang
enjoy view my pics...hehehehe....tgh bowing ni




















Wednesday, 22-Oct-2008 07:10 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 10 photos...
My Beloved New Twin







Quote:
lama betul aku peram gambar baby twins aku....
actually aku tk byk ambik gmbr pki kamera....aku byk pki hp kamera...
tapi yg best nya aku mana reti nk upload kat pc...so peram jek laa
ni la gambar twin aku....nanti aku repair kamera aku amik gambo diaorg byk2 ekkkkk


ni gambar2 diaorg masa kat NICU
sedihkan tgk....aku yg hari2 tgk pun sedih
masa tu diaorg kecik jek....
yg ni gambar baby twin boy



yg ni plak baby twin girl




Quote:
utk pengetahuan semua....
selasa baru ni genapla 70 hari usia baby2 kembar ku ni
selasa hari tu pun dh kali ke 15 injection utk baby premature anak2 ku tu
ada lg 3 injection lg nk abis....
so far Jaff dah 3.8kg.....pergh....kalau ikut usia lahir edd... bygkan besar tu umur dia baru 10 hari
(sbb edd dia 13 hb Okt 2008)
Jass plak dah 3.5kg..... semangat dah....


curik kat blog Ai....heheheehe




ni plak anak2 Ai yg comel2 bergaya.... kat krusi tgn aku pun sempat lagi




Thursday, 16-Oct-2008 03:19 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 5 photos...
aksi melampau sehari sebelum meletup!!!!!











[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net